حجامت

زمان مناسب انجام حجامت :

زمان مناسب انجام حجامت :

برای زمان مناسب انجام حجامت روایات و اعتقادات زیادی وجود دارد که در اینجا  براساس نظرات جمعي و همچنین تجربه 25 سالة  کار در  زمینه حجامت توصیه های لازم را به عزیزان ارائه می نمایم:

   1_

   انجام حجامت در هر زمانی موثر  و مفید است ولیکن فصل بهار بهترین  زمان انجام حجامت می باشد  وپس ازآن فصل پاییز  بهترین زمان حجامت است.

   در مورد ایام  و روزهاي مناسب هم  اگر هفدهم (17) ماه قمری که مصادف با سه شنبه باشد بهترین زمان  انجام حجامت مي باشد  و پس از آن  روزهای 14-15-17-19-21-22  ماه قمری  بهترین روزهای انجام حجامت مي باشد.

   ولیکن دقت شود که در فصل بهار و پاییز هر روزی که حجامت انجام شود موثر و مناسب است و نه تنها هیچگونه ضرری ندارد، بلکه بسیار مفید می باشد و ايام ذكر شده  در سطور فوق روزهای مناسبتر می باشد، درضمن بنا به اضطرار و نیاز هرشخصی و بدليل بیماری، هرزمانی که حجامت انجام شود (حتي  تابستان و زمستان ) موثر خواهد بود.

  2 _

   توصیه دیگری بنا به اعتقادات و روایت وجود دارد که هفتم  ماه حزيران  بهترین زمان انجام حجامت است.

ماه حزیران  چیست؟ ماههای  رومي اسامی دارند که در ذیل به آنها پرداخته می شود:

آذار ( مقارن با ماه مارس) نیسان ( آوریل) ایار ( می) حزيران  ( ژوئن) تموز( جولای،) آب ( آگوست) ایلول ( سپتامبر) تشرین اول ( اکتبر) تشرین آخر ( نوامبر) کانون اول ( دسامبر ) کانون آخر( ژانویه) شباط ( فوریه)

84 روز از شروع  نوروز ، حزيران  شروع  میگردد يعني شروع ماه حزیران مصادف  با روز 22  خرداد می باشد  و هفتم  ماه حزیران 28 خرداد می باشد  و چهاردهم ماه حزیران  برابر با  چهارم تیر  ماه می باشد.

در روایات داریم که از اول تا چهاردهم  ماه حزیران بهترین روز های  حجامت می باشد و ترجیحاً  هفتم  ماه حزیران حجامت   انجام دهید که هفتم ماه حزیران مصادف با 28 خرداد  ماه می باشد  بنابراین  توصیه اکید اينست که در طی روزهاي 22 خرداد الی چهارم تیر ماه  حتماً  انجام شود که بهترین روزهای انجام حجامت در سال می باشد.

ساعت كار مطب

ساعت كار مطب

ساعت كاري مطب هر روز از ساعت 14.30 الی 19 به جز ايام تعطيل مي باشد.
براي انجام حجامت در اين مركز نيازي به وقت گرفتن نمي باشد و با هر زمان مراجعه ، بلافاصله حجامت براي شما انجام مي شود.

نقشه مطب

آدرس مطب

تهران ، ميدان سپاه ، نبش خيابان خواجه نصيرغربي، پلاك 200 ، واحد 11

طبقه پنجم

آدرس مطب

اطلاعات تماس

شماره تماس: 77611150 - 021
شماره واتساپ : 09301585081
آدرس ايميل: [email protected] کدپستی: 1611745455

error:
Scroll to Top
اسکرول به بالا