حجامت

حجامت سر

افضلُ الحجامت ، الحجامت فی الراَس    برترین حجامت حجامت سر است  

حجامت سر:

حجامت سر بدلیل خواص فراوانی که دارد به برترین حجامت معروف میباشد.از پیامبر اکرم روایت آمده است که : برترین حجامت ، حجامت سر است .

  مرکز حجامت پرواز اولین کلینیک رسمی  بوده است که  شروع به انجام  حجامت سر و توصیه آن به بیماران  و مراجعین  نموده است ، روش انجام آن در کلینیک حجامت پرواز تقریباً منحصر به فرد بوده  وهیچ مرکزی قادر نخواهد بود حجامت سر را  به مانند کلینیک حجامت پرواز انجام  دهد. در کلینیک حجامت پرواز حجامت سر به سادگی و راحتی و بدون عارضه و خونریزی  ودر کمتر از 15 دقیقه  انجام می شود . دقت نمائیدكه بعد از انجام حجامت، شستشوی سر هیچگونه منعی ندارد و با روشی که در مرکز حجامت پرواز  انجام می شود حجامت سر بدون خونریزی  بعدي و بدون عارضه بوده و شستشوی سر بعد از حجامت بخوبی و به راحتی قابل انجام می باشد.

  خواص و فوايد حجامت سر :

حجامت سر فواید فراواني دارد و توصيه اكيد به انجام آن ميشود و در رفع سردرد بخصوص سردردهای  میگرنی ، جلو گیری از  سکته مغزی ، جلوگیری از ریزش مو ، كاهش علايم سینوزیت، تقويت  دید چشم ، تقويت حافظه و همچنين درکاهش اضطراب و  افرادیکه دچار پانيك و  وسواس می باشند موثر می باشد. انجام حجامت سر باعث کاهش سردرد  و احساس فشار برروی سر ناشی از فشار خون بالا ميشود و شخص پس از انجام حجامت احساس بسیار خوب و آرامش زیادی خواهد داشت . پس از انجام حجامت سر خواب تنظیم  شده و آرامش زیادی هنگام خواب احساس  خواهید نمود.

   دقت شود که انجام حجامت سر را به هر شخصی نسپارید ، دیده شده که در بسیاری  از مراکز  برای انجام حجامت سر ، مو را می تراشند و یا اصلاً  بادکش را انجام  نمی دهند. مدت 25 سال می باشد که این حجامت در کلینیک حجامت پرواز انجام میشود  و به ضرس قاطع می توان گفت هیچ مرکزی به مانند این مرکز  نمی تواند به خوبی و به درستی و بدون درد این حجامت را  انجام  دهد. و در واقع بسیاری از مراکز  اصلاً  روش صحیح  انجام آن را بلد نیستند و یا اصلاً انجام نمی دهند.!!! در ضمن  برای  انجام حجامت سر هیچ نیازی به تراشیدن مو های سر نمی باشد  و در این مرکز حتی برای بانوان هم بدون هیچگونه مشکلی انجام می شود .

 

   بنابراین برای انجام حجامت سر فقط  به کلینیک حجامت پرواز مراجعه نمائید.

   دکتر نصرتی _ بهار 140

حجامت سر - كلينيك حجامت پرواز
كلينيك حجامت پرواز
حجامت سر - كلينيك حجامت پرواز در سال 1390 عكس دوم
سال 1390_ کلینیک حجامت پرواز
حجامت سر_ سال 1390_ دکتر نصرتی
نیازی به تراشیدن موها برای حجامت سر نمیباشد _ دکتر نصرتی
ساعت كار مطب

ساعت كار مطب

ساعت كاري مطب هر روز از ساعت 14.30 الی 19 به جز ايام تعطيل مي باشد.
براي انجام حجامت در اين مركز نيازي به وقت گرفتن نمي باشد و با هر زمان مراجعه ، بلافاصله حجامت براي شما انجام مي شود.

نقشه مطب

آدرس مطب

تهران ، ميدان سپاه ، نبش خيابان خواجه نصيرغربي، پلاك 200 ، واحد 11

طبقه پنجم

آدرس مطب

اطلاعات تماس

شماره تماس: 77611150 - 021
شماره واتساپ : 09301585081
آدرس ايميل: [email protected] کدپستی: 1611745455

error:
Scroll to Top
اسکرول به بالا