حجامت

حجامت کف پا

حجامت کف پا : 

حجامت کف پابدلیل ارتباط کف پا با تمامی ارگانهای بدن، تاثيرات  شگرفی درسلامتی بدن دارد. همانطورکه در طب چيني اعتقاد دارندکه کانالهای انرژي در تمام بدن گسترده بوده و هر ارگاني در بدن با كف پا  ارتباط  دارد ، به همین ترتیب هم انجام حجامت کف پا می تواند بر روی عملکرد کل بدن تاثیر گذار باشد.

در کلینیک حجامت پرواز حجامت کف پا به نحوی انجام می گیرد که به راحتی پس از آن می توانید به خانه رفته و مشکلی برای شما پیش نمی آید.

      حجامت کف پا در کاهش درد های سیاتیکی که به کف پا انتشار می یابد ، درکاهش دردهای صبحگاهی ناشی از افزایش چربی خون ، درکاهش دردهای ناشی از افزایش  اسید اوریک ( نقرس) ، در کاهش  چربی خون ،  در درمان سردردهای میگرنی و سردردهای عصبي ، کاهش استرس، کاهش علایم ناشی ازشروع عادت ماهیانه در خانمها (PMS )، دردهای مفصل شانه ای ، دردهای مفصل آرنج ، درکاهش علایم روده تحريك پذير، در کاهش علایم مثانه تحریک پذیر و تکرر ادرار ،  و بسیاری  از  موارد دیگر  موثر می باشد.

حجامت کف پا بر روی سیستم گوارش و روده ها ،بر روی عملکرد قلب و ریه ها ،  بر روی کارکرد کلیه ها و کبد و طحال و بسیاری دیگر از ارگانها موثر میباشد.

   دکتر نصرتی – بهار 1401

حجامت کف پا _ کلینیک حجامت پرواز
حجامت کف پا _ کلینیک حجامت پرواز
حجامت کف پا _ دکتر نصرتی
مطب دکتر نصرتی
ساعت كار مطب

ساعت كار مطب

ساعت كاري مطب هر روز از ساعت 14.30 الی 19 به جز ايام تعطيل مي باشد.
براي انجام حجامت در اين مركز نيازي به وقت گرفتن نمي باشد و با هر زمان مراجعه ، بلافاصله حجامت براي شما انجام مي شود.

نقشه مطب

آدرس مطب

تهران ، ميدان سپاه ، نبش خيابان خواجه نصيرغربي، پلاك 200 ، واحد 11

طبقه پنجم

آدرس مطب

اطلاعات تماس

شماره تماس: 77611150 - 021
شماره واتساپ : 09301585081
آدرس ايميل: [email protected] کدپستی: 1611745455

error:
Scroll to Top
اسکرول به بالا