حجامت

حجامت  ساکرال ( چاربند)

حجامت ساکرال :

حجامت ساکرال که به ان حجامت چاربند یا حجامت پايين كمر هم می گویند فواید بسیار زیادی دارد

کلینیک حجامت پرواز توصیه می نماید حجامت ساکرال حتماً در مقابل مهره هاي L3و L4 (مهره های سوم و چهارم کمری ) بر روی خط مياني انجام شود بارها دیده شده كه  مراکز ديگر برای  افراد حجامت ساکرال با حجامت  چاربند را در سمت چپ یا راست كمر انجام داده اند که طبعاً اثرات مثبت خود را بجا نمی گذارد.

خواص حجامت ساکرال :

انجام حجامت چاربند سبب کاهش دردهای عضلانی و مفصلی و رشته هاي عصبي کمر میشود.

حجامت چاربند ضمن اینکه برروی دردهاي کمری موثر است  براي دردهای سیاتیکی  و سياتالژي ناشی از آن هم  مفيد مي باشد ، بسیاری از افرادیکه درکلینیک حجامت پرواز حجامت چاربند انجام داده اند اظهار داشته اند که درد های کمر و پاهایشان بهبودي زيادي  داشته است .دقت شود که حجامت چاربند ( ساکرال) در کاهش دردهای سیاتیکی موثر می باشد ولیکن در درمان ديسك آسيب ديده موثر  نیست و درواقع دیسک کمر درمان نمی شود بلکه علايم و درد آن کاهش می یابد.

به علت اینکه بسیاری از اعصاب  ناحيه شکم و لگن از ناحیه کمری خارج می شود لذا حجامت چاربند ( ساکرال ) سبب بهبود عملکرد پروستات در آقایان و تخمدان درخانمها هم میشود. انجام حجامت چاربند درکاهش علايم ناشی از یائسگی بسیار موثر می باشد. حجامت چاربند در افرادیکه دچار تکرر ادرار و یا عدم توانايي در نگهداری ادرار و اختلال مثانه می باشند هم موثر مي باشد.

ودر نهایت یکی از مهمترین فواید حجامت ساکرال تاثیر آن بر روی فشار خون میباشد . حجامت چاربند سبب کاهش فشارخون در افراد میگردد و در واقع به تمام کسانی که دچار بیماری فشار خون میباشند توصیه میشود حتما حجامت ساکرال انجام دهند و برای تمامی کسانی که دچار فشارخونهای بسیار بالا ( بالاتر از 170-180 میلیمتر جیوه ) میباشند حتما حجامت ساکرال انجام میشود. 

   دکتر نصرتی _ بهار 1401

 

حجامت ساکرال( چاربند ) _ کلینیک حجامت پرواز
حجامت ساکرال ( چاربند ) _ کلینیک حجامت پرواز
ساعت كار مطب

ساعت كار مطب

ساعت كاري مطب هر روز از ساعت 14.30 الی 19 به جز ايام تعطيل مي باشد.
براي انجام حجامت در اين مركز نيازي به وقت گرفتن نمي باشد و با هر زمان مراجعه ، بلافاصله حجامت براي شما انجام مي شود.

نقشه مطب

آدرس مطب

تهران ، ميدان سپاه ، نبش خيابان خواجه نصيرغربي، پلاك 200 ، واحد 11

طبقه پنجم

آدرس مطب

اطلاعات تماس

شماره تماس: 77611150 - 021
شماره واتساپ : 09301585081
آدرس ايميل: [email protected] کدپستی: 1611745455

error:
Scroll to Top
اسکرول به بالا